Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Istiqomah As Sayfullooh
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Rusdinal Rusdinal
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Hadiyanto Hadiyanto
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Nesta Olivia
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Agung Marhadi
Universitas Negeri Padang
Bio
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.3
PDF
HTML
Kaip cituoti
As Sayfullooh, I. (2024) “The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 51, pp. 47–62.
doi:10.15388/ActPaed.2023.51.3
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
/
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
T 51 (2023)
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Santrauka
PDF
HTML
Šis kūrinys yra platinamas pagal
Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją
.
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Vilija Targamadzė, Aras Viligaila Vėbra,
Profesinio tobulinimo vertinimas Lietuvos švietime: problemos ir perspektyvos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Elvyda Martišauskienė,
Disertacijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Vida Gudžinskienė, Asta Railienė,
Gyvenimo įgūdžių ugdymo ir ugdymo karjerai sąsaja: bendrojo lavinimo kontekstas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Harald Wagner,
Prasmės suradimas tarp neapibrėžtų modernaus gyvenimo modelių ir asmeninės savivertės siekio
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
Suvi Lakkala, Agnė Juškevičienė, Jūratė Česnavičienė, Sniegina Poteliūnienė, Stasė Ustilaitė, Satu Uusiautti,
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas Lietuvoje: pagrindiniai mokytojų patiriami iššūkiai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Acta Paedagogica Vilnensia,
Pratarmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 2 (1993): Acta Paedagogica Vilnensia
Vytolis Kučinskas,
Socialinio darbo pagrindai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
Jolanta Navickaitė,
Mokyklos vadovo lyderystė vykstančių švietimo pokyčių kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
Janete Zygmantas,
Kritinės pedagogikos supratimas ir įtaka žinių kaupimui
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 23 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė, Zita Nauckūnaitė,
SOLO taksonomija kaip mokinių rašinių vertinimo priemonė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
Rusdinal Rusdinal
×
Hadiyanto Hadiyanto
×
Nesta Olivia
×
Agung Marhadi
×
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites