Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Istiqomah As Sayfullooh
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Rusdinal Rusdinal
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Hadiyanto Hadiyanto
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Nesta Olivia
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Agung Marhadi
Universitas Negeri Padang
Bio
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.3
PDF
HTML
Kaip cituoti
As Sayfullooh, I. (2024) “The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 51, pp. 47–62.
doi:10.15388/ActPaed.2023.51.3
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
/
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
T 51 (2023)
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Santrauka
PDF
HTML
Šis kūrinys yra platinamas pagal
Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją
.
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Rimantas Želvys, Rita Dukynaitė, Jogaila Vaitekaitis, Audronė Jakaitienė,
Švietimo tikslų transformacija į rezultatų rodiklius Lietuvos ir tarptautinėje švietimo politikoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
Natalija Bogdanova, Birutė Švedaitė-Sakalauskė,
Egzistencialistinė paradigma socialiniame darbe: ribos ir galimybės
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Žukauskaitė,
MENTORYSTĖ IR NAUJŲ DARBUOTOJŲ SOCIALIZACIJA: LAIKAS GALVOTI APIE MENTORIŲ ATRANKĄ?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Irena Dirgėlienė, Asta Kiaunytė,
Supervizija Lietuvos socialinio darbo kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
Rūta Sargautytė, Daiva Juozapavičienė, Edita Šatienė,
NEĮGALIŲJŲ PROFESINIS ORIENTAVIMAS KAIP PROFESINĖS REABILITACIJOS PASLAUGA
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Živilė Jonynienė,
Vaiko teisių įgyvendinimo Lietuvoje aktualijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė, Simona Merkytė,
Mokytojų pasidalytoji lyderystė ir tarpasmeninė komunikacinė kompetencija
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Elvyda Martišauskienė,
Mokytojų vertybinės nuostatos ir jų sklaida pedagoginėje veikloje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 19 (2007): Acta Paedagogica Vilnensia
Kristina Stankevičienė,
Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas tautodaile
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 11 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
Lilija Duoblienė,
Švietimo politika ir globalizacija: nacionaliniai ir supranacionaliniai ypatumai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 25 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
Rusdinal Rusdinal
×
Hadiyanto Hadiyanto
×
Nesta Olivia
×
Agung Marhadi
×
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites