Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Istiqomah As Sayfullooh
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Rusdinal Rusdinal
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Hadiyanto Hadiyanto
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Nesta Olivia
Universitas Negeri Padang, Indonesia
Bio
Agung Marhadi
Universitas Negeri Padang
Bio
Publikuota 2024-01-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.51.3
PDF
HTML
Kaip cituoti
As Sayfullooh, I. (2024) “The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 51, pp. 47–62.
doi:10.15388/ActPaed.2023.51.3
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 51 (2023): Acta Paedagogica Vilnensia
/
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
T 51 (2023)
The Unveiling the Faces of Corruption in Education: A Systematic Review of Various Forms of Corruption across Countries and Educational Levels
Santrauka
PDF
HTML
Šis kūrinys yra platinamas pagal
Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją
.
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Elvyda Martišauskienė,
Mokytojų požiūris į gebėjimus kaip profesijos kompetencijų dėmenį
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Simona Kontrimienė,
STUDENTŲ ADAPTYVAUS IR NEADAPTYVAUS PERFEKCIONIZMO IR PATIRTO AUKLĖJIMO STILIŲ RYŠYS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Asta Kiaunytė, Dalia Puidokienė,
Dialogas kaip ugdomasis susitikimas socialinio darbo kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 27 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Jogaila Vaitekaitis,
STEM ugdymas: nuo Sputniko iki mergaičių skaučių
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Snieguolė Vaičekauskienė,
JAUNESNIŲJŲ PAAUGLIŲ POŽIŪRIS Į DOROVINES VERTYBES
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 34 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
Lijana Gvaldaitė,
Socialinio tinklo intervencija kaip socialinės paramos modelis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 12 (2004): Acta Paedagogica Vilnensia
Gediminas Merkys, Daiva Bubelienė,
PROFESINIO PERDEGIMO ĮVEIKA IR HOBIS: MOKYTOJŲ APKLAUSOS DUOMENYS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Leonas Jovaiša,
Pasaulietinio ugdymo tikslai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 1 (1991): Acta Paedagogica Vilnensia
Rūta Girdzijauskienė, Aida Norvilienė, Gražina Šmitienė, Liudmila Rupšienė,
Mokinių įsitraukimo į mokymąsi naudojant skaitmenines priemones stiprinimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Jonas Ruškus, Dainius Žvirdauskas,
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paskirčių hierarchija Lietuvoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
2
3
4
5
6
>
>>
Rusdinal Rusdinal
×
Hadiyanto Hadiyanto
×
Nesta Olivia
×
Agung Marhadi
×
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites