Fundamentinės ugdymo problemos Antano Maceinos pedagogikoje
ANTANO MACEINOS UGDYMO IDĖJOS IR DABARTIS
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2008-12-23
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.21.7490
PDF

Reikšminiai žodžiai

žmogaus dimensijos
pedagoginė sąveika
lavinimas
auklėjimas
vaisingieji ugdymo momentai

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2008) „Fundamentinės ugdymo problemos Antano Maceinos pedagogikoje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 210, p. 14-21. doi: 10.15388/ActPaed.2008.21.7490.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologijos) habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto
Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LT-08106 Vilnius
Tel. (8-5) 279 00 42
El. paštas: edukologija@vpu.lt

Straipsnyje nagrinėjamos A. Maceinos pedagoginės idėjos, apimančios žmogaus sampratą, grindžiamą struktūriniais komponentais (kūnu, psichika ir dvasia), atskleidžiama pedagoginės sąveikos esmė ir ypatumai, atskiriantys pedagoginį veiksmą nuo pedagoginio vyksmo, išryškinamas svarbiausių ugdymo funkcijų – lavinimo ir auklėjimo – pobūdis, suponuojantis skirtingus pedagogo vaidmenis, aptariami vaisingieji ugdymo momentai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>