Klasės auklėtojo veikla: dvasios tapsmo veiksnys
Straipsniai
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 1997-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1997.04.9420
PDF

Reikšminiai žodžiai

klasės auklėtojas
dvasinis tapsmas
auklėjamoji veikla
santykiai
mokyklos ir šeimos bendradarbiavimas

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (1997) „Klasės auklėtojo veikla: dvasios tapsmo veiksnys“, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 169-174. doi: 10.15388/ActPaed.1997.04.9420.

Santrauka

Straipsnyje aptariamos pagrindinės klasės auklėtojo veiklos kryptys: atskirų mokinių ir visos klasės bendruomenės vertingumo iškėlimas; pozityvių santykių su dalykų mokytojais siekimas; dalykų mokytojų ir auklėtinių pozityvių santykių skatinimas; auklėtinių tėvų ugdomosios galios pripažinimas ir skatinimas. Taigi visa klasės auklėtojo veikla pirmiausia nukreipta į tiesioginę ir netiesioginę (per jo inspiruotus kitus ugdytojus) sąveiką su auklėtiniais. Kita vertus, ši veikla sąlygoja ir paties auklėtojo dvasinį tapsmą, įprasmina jo santykius su tikrove, o ypač su kitais žmonėmis bei pačiu savimi.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>