mokiniai paaugliai kūrybingumas kūrybiškumo ugdymas
Kaip cituoti
Martišauskienė, E. (1999) “Mokinių kūrybingumas kaip svarbi pedagoginė problema”, Acta Paedagogica Vilnensia, 6, pp. 29–34. doi:10.15388/ActPaed.1999.06.9452.
Mokinių kūrybingumas kaip svarbi pedagoginė problema
Santrauka
Šio straipsnio tikslas bandyti atskleisti mokinių kūrybingumo svarbą, ištakas bei ryškesnes pedagogines jo ugdymo prielaidas. Straipsnis grindžiamas mokslinės literatūros analize, vyresniųjų paauglių kūrybingumo tyrimu bei pedagogine patirtimi. Pedagoginiu aspektu svarbi tiek filosofinė, tiek psichologinė kūrybingumo samprata. Apibendrintai dichotominį kūrybingumo pobūdį galėtume nusakyti taip: savęs ir pasaulio tobulinimo link. Šios abi kryptys tarpusavyje susijusios, bet pedagoginiu požiūriu tikslinga jas skirti, kad būtų galima išsamiau aptarti ugdymo galimybes.