Mokinių kūrybingumas kaip svarbi pedagoginė problema
Straipsniai
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 1999-12-15
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1999.06.9452
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokiniai
paaugliai
kūrybingumas
kūrybiškumo ugdymas

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (1999) „Mokinių kūrybingumas kaip svarbi pedagoginė problema“, Acta Paedagogica Vilnensia, 60, p. 29-34. doi: 10.15388/ActPaed.1999.06.9452.

Santrauka

Šio straipsnio tikslas bandyti atskleisti mokinių kūrybingumo svarbą, ištakas bei ryškesnes pedagogines jo ugdymo prielaidas. Straipsnis grindžiamas mokslinės literatūros analize, vyresniųjų paauglių kūrybingumo tyrimu bei pedagogine patirtimi. Pedagoginiu aspektu svarbi tiek filosofinė, tiek psichologinė kūrybingumo samprata. Apibendrintai dichotominį kūrybingumo pobūdį galėtume nusakyti taip: savęs ir pasaulio tobulinimo link. Šios abi kryptys tarpusavyje susijusios, bet pedagoginiu požiūriu tikslinga jas skirti, kad būtų galima išsamiau aptarti ugdymo galimybes.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>