Mokytojo dorybės kaip jo autoriteto raiška
Straipsniai
Ona Tijūnėlienė
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9544
PDF

Reikšminiai žodžiai

pedagoginė meilė
teisingumas
pedagoginis autoritetas
autoriteto raiška
pedagoginė sąveika
socialumas
ugdymas

Kaip cituoti

Tijūnėlienė O. (2002) „Mokytojo dorybės kaip jo autoriteto raiška“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 72-89. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9544.

Santrauka

Straipsnyje aptariamos pagrindinės ugdymo procesui svarbiausios mokytojo dorybės – pedagoginė meilė ir teisingumas kaip jo autoriteto raiška. Analizuojamos žymiausių nepriklausomos Lietuvos edukologų koncepcijos, apibūdinamos ugdymo praktikų pozicijos.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>