Vertybių intemalizacijos pokyčiai vyresniame mokykliniame amžiuje
Straipsniai
Vanda Aramavičiūtė
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9551
PDF

Reikšminiai žodžiai

Dorinis ugdymas
vertybės
internalizacija
vyresnysis mokyklinis amžius.

Kaip cituoti

Aramavičiūtė V. (2002) „Vertybių intemalizacijos pokyčiai vyresniame mokykliniame amžiuje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 162-172. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9551.

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiami aukštesniųjų klasių mokinių vertybių internalizacijos pokyčiai, įvykę per pastaruosius trejus ketverius metus. Gretinama 1998 metų ir 2001 metų X-XI klasių moksleivių žinomų dvasinių vertybių diapazonas, jų esmės bei prasmės įžvalgos, požiūrių į vertybes palankumas, taip pat emocinių išgyvenimų kryptingumas, parodantis moksleivių sąlytį su tam tikrų rūšių vertybėmis.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 3 4 5 6 > >>