Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“
Straipsniai
Lilija Duoblienė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Simona Kontrimienė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Jogaila Vaitekaitis
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Justina Garbauskaitė-Jakimovska
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Sandra Kairė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Publikuota 2023-08-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.50.1
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

Lietuva
mokykla
scenarijai
Delfi tyrimo metodas

Kaip cituoti

Duoblienė, L. (2023) „Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: ,kas iš to?‘“, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, p. 8–22. doi:10.15388/ActPaed.2023.50.1.

Santrauka

Straipsnyje pristatomi mokslo projekto rezultatai, kuriais remiantis sukurti keturi futuristiniai Lietuvos mokyklos scenarijai ir bandoma atsakyti į klausimą, kas iš to? Straipsnio idėja brandinta kartu su vykstančiais projekto įžvalgų pristatymais viešojoje akademinėje erdvėje, kurioje dažniausiai skambėjo klausimas – kas iš to? Kokia praktinė nauda? Todėl straipsnyje, pateikus scenarijų kūrimo metodologiją ir aprašius pačius scenarijus, pereinama prie svarstymų, kokia nauda iš tokių ar panašaus tipo scenarijų, kodėl jie kuriami ir kokia gali būti būtent šiame projekte pateiktų scenarijų nauda.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2 3 4 > >>