Racionalumas ir apžava sekant mokytojo pavyzdžiu: ugdymo filosofijos perspektyvos
Straipsniai
Lilija Duoblienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.15.9728
PDF

Reikšminiai žodžiai

kritiškumas
mokytojas
kartojimas
pavyzdys
apžava

Kaip cituoti

Duoblienė L. (2016) „Racionalumas ir apžava sekant mokytojo pavyzdžiu: ugdymo filosofijos perspektyvos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 150, p. 79-85. doi: 10.15388/ActPaed.2005.15.9728.

Santrauka

Straipsnyje tyrinėjama mokytojo meistrystės fenomenas ir kuo jis pasireiškia. Analizuojama Sokrato, kaip mokytojo, samprata ir mokytojo samprata Rytų ugdymo filosofijoje. Atitinkamai apžvelgiama sokratiškojo dialogo ir kritinio mąstymo tradicija bei jai alternatyvi – kartojimo ir sekimo mokytojo pavyzdžiu tradicija. Svarstoma racionalumo ir apžavos ugdant reikšmė.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>