Dorinio ugdymo Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose metodologiniai orientyrai
Straipsniai
Lilija Duoblienė
Publikuota 2007-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.18.9654
PDF

Reikšminiai žodžiai

dorinis ugdymas
etika
pagrindinė bendrojo lavinimo mokykla
metodologija
dialogo filosofija

Kaip cituoti

Duoblienė L. (2007) „Dorinio ugdymo Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose metodologiniai orientyrai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 180, p. 25-33. doi: 10.15388/ActPaed.2007.18.9654.

Santrauka

Straipsnyje aptariama dorinio ugdymo Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose padėtis. Atliekama pagrindinės mokyklos etikos bendrųjų programų analizė, išryškinama jų metodologijos kaita ir dominuojantys orientyrai, kurie leidžia geriau įvertinti esamos padėties pranašumus ir trūkumus, numatyti dorinio ugdymo perspektyvas. Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų programų metodologiniai orientyrai lyginami su dominuojančiais Europos šalyse orientyrais, kartu apžvelgiamas platesnis Lietuvos socialinis kontekstas: socialinės raidos Lietuvoje ypatumai, jaunimo mąstymo kaita ir vertybės, mokytojų rengimas, vadovėlių leidyba. Pagrindinė straipsnio įžvalga yra Lietuvos mokyklų programų metodologijos eklektiškumas, o kita vertus, - dialogo filosofijos, kaip metodologinio orientyro, stiprėjimas. Atskleidžiami dialogo filosofijos pagrindiniai pranašumai, kurie svarbūs tobulinant dorinį ugdymą Lietuvoje.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>