Istorinių ištakų paieška – kertinis Magdalenos Karčiauskienės pedagogikos principas
MAGDALENOS KARČIAUSKIENĖS PEDAGOGINIŲ IDĖJŲ AKTUALUMAS KINTANČIAI MOKYKLAI
Stasė Valatkienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.23.3043
PDF

Reikšminiai žodžiai

istorinės ištakos
klasikinė pedagogika
naujosios pedagoginės srovės
lyginamasis aspektas
istorinis perimamumo principas
kompleksinis mokymas

Kaip cituoti

Valatkienė S. (2009) „Istorinių ištakų paieška – kertinis Magdalenos Karčiauskienės pedagogikos principas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 230, p. 118-122. doi: 10.15388/ActPaed.2009.23.3043.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Erfurto g. 12–15, LT-04116 Vilnius
Tel. (8 5) 2 44 76 91

Šiame straipsnyje lyginamosios analizės metodu siekiama atskleisti profesorės Magdalenos Karčiauskienės požiūrį į pedagoginių reiškinių vertinimą istoriniu aspektu. Taip pat norima pristatyti mokslininkės istorinių ištakų paieškų sampratą ir pagrįsti istorinio perimamumo principo taikymo svarbą šiuolaikinei Lietuvos mokyklai ir pedagogikos mokslo teorijai.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.