Kai kurie lyginamosios pedagogikos aspektai
Straipsniai
Stasė Valatkienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1996.03.9393
PDF

Reikšminiai žodžiai

Lyginamoji pedagogika
lyginamosios pedagogikos raida
lyginamosios pedagogikos tyrimai
lyginamosios pedagogikos metodai
A.Paplauskas-Ramūnas.

Kaip cituoti

Valatkienė S. (2016) „Kai kurie lyginamosios pedagogikos aspektai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 30, p. 121-130. doi: 10.15388/ActPaed.1996.03.9393.

Santrauka

Lyginamoji pedagogika yra savarankiška pedagogikos sritis, turinti savo tyrimo objektą, tikslą, specifinius uždavinius bei mokslinio tyrimo metodus. Kita vertus, dėl metodologinių problemų yra daug skirtingų nuomonių, nesutarimų dėl jos objekto. Straipnyje apžvelgiami pagrindiniai lyginamosios pedagogikos metodai, autoriai ir institucijos veikiančios šioje srityje. Aptariame lyginamosios pedagogikos raidos istorija. Straipnyje pateikiama apžvalga apima lyginamosios pedagogikos raidą ne tik Vakarų bet Rytų pasaulyje. Analizuojamas ir lietuvių mokslininkų indėlis. Vienas garsių pasaulyje lyginamosios pedagogikos atstovų yra Kanadoje gyvenęs lietuvis Antanas Paplauskas-Ramūnas (1910-1974), kuris buvo lyginamosios pedagogikos centro Otavoje vadovas (1956).
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>