Kai kurie euristinio-tiriamojo metodo istorinės raidos aspektai
Straipsniai
Stasė Valatkienė
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9596
PDF

Reikšminiai žodžiai

pedagogikos istorija
didaktika
naujoji pedagogika
ugdymo teorijos
tiriamasis metodas

Kaip cituoti

Valatkienė S. (2003) „Kai kurie euristinio-tiriamojo metodo istorinės raidos aspektai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 110, p. 36-43. doi: 10.15388/ActPaed.2003.11.9596.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos euristinio tiriamojo metodo istorinės ištakos - nuo pradmenų antikoje iki dominuojančio vaidmens naujojoje pedagogikoje. Atskleidžiamas XX a. pradžios naujosios pedagogikos požiūris į šiuos metodus. Lyginamuoju aspektu pateikiamos ryškiausios to meto mokymo teorijos – J. Ewey, G. Kerschenschteinerio ir tiriamojo metodo teorinio pagrindėjo H. Armstrongo, oficialiai įteisinusio šį metodą mokyklos praktikoje. Šis metodas apima euristinių, tiriamųjų ir probleminių metodų turinį. Kita vertus, euristinis tiriamasis metodas priskiriamas prie aktyviųjų metodų.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>