Egzistencinės pedagogikos principai ir patirtis
Straipsniai
Stasė Valatkienė
Publikuota 1997-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1997.04.9404
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymo filosofija
egzistencializmas
egzistencialistinė pedagogika
pedagogikos principai
Summerhillo mokykla

Kaip cituoti

Valatkienė S. (1997) „Egzistencinės pedagogikos principai ir patirtis“, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 24-30. doi: 10.15388/ActPaed.1997.04.9404.

Santrauka

Straipsnio autorė pateikia egzistencialistinės pedagogikos koncepciją ir pagrindinius jos principus. pagrindiniai egzistencialistinės pedagogikos principai skelbia, kad kiekvienas žmogus savo buvimu yra vertybė, nes jis nepakartojamas, unikalus. Kiekvienas žmogus turi potencijos tapti geru. Svarbiausia mokykloje, kad mokymasis būtų prasmingas, t. y. kad jo iniciatorius būtų pats mokinys: mokytojas turi tik padėti jam mokytis, t. y. palengvinti mokymąsi, mylėti mokinį ir juo tikėti, įsijausti į jo vidinį pasaulį, mokėti pažvelgti į reiškinį vaiko akimis. Pristatomi pagrindiniai egzistencializmo atstovai, analizuojama Summerhillo egzistencialistinės mokyklos patirtis – jos tikslai, paskirtis, uždaviniai, ugdymo organizavimas ir turinys.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>