Geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimas Lietuvoje ar vice versa
Straipsniai
Vilija Targamadzė
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.43.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

gera mokykla
samprata
ugdymo realybės lygmenys
dokumentų dermė

Kaip cituoti

Targamadzė V. (2019) „Geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimas Lietuvoje ar vice versa“, Acta Paedagogica Vilnensia, 430, p. 19-127. doi: 10.15388/ActPaed.43.8.

Santrauka

Geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimas yra problemiškas. Jos įgyvendinimo analizė ugdymo realybės lygmenų kontekste rodo, kad societariniu ugdymo realybės lygmeniu priimami dokumentai jau pradeda strigti sisteminiu ugdymo realybės lygmeniu, nes Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ir jai pavaldžių institucijų rengiami dokumentai stokoja dermės su Geros mokyklos koncepcijos turinine erdve.
Atsiranda modus procedendi ir modus vivendi įtrūkis – gyvenimo būdas negali formuotis dėl konceptualios dokumentų sumaišties. Tam turi įtakos ir švietime veikiančių žmonių geros mokyklos ir ugdymo rezultatų savita samprata, todėl reikalingos diskusijos, skirtos Geros mokyklos koncepcijai suprasti.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.