Ugdymo ir ugdymosi paradigma bendrojo lavinimo mokykloje: realija ar vizija?
UGDYMO PARADIGMŲ KAITA
Vilija Targamadzė
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2010.24.3034
PDF

Reikšminiai žodžiai

bendrojo lavinimo mokykla
ugdymo
ugdymosi paradigma
perėjimo priežastys
problemų sprendimo galimybės

Kaip cituoti

Targamadzė V. (2010) „Ugdymo ir ugdymosi paradigma bendrojo lavinimo mokykloje: realija ar vizija?“, Acta Paedagogica Vilnensia, 240, p. 69-77. doi: 10.15388/ActPaed.2010.24.3034.

Santrauka

Profesorė
Socialinių mokslų (edukologijos)
habilituota daktarė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 25
El. paštas: vilija.targamadze@gmail.com

Straipsnyje aptariama perėjimo iš ugdymo į ugdymosi paradigmą problematika bendrojo lavinimo mokykloje. Pateikiamos paradigmų kaitos prielaidų vidinės ir išorinės įžvalgos nepriklausomos Lietuvos kūrimo ir įtvirtinimo laikotarpiu. Analizuojami empiriniai tyrimai, rodantys, kad yra paradigmų kaitos problemų. Analizuojama ir bendrinama empirinio tyrimo, siekiančio išsiaiškinti perėjimo iš ugdymo į ugdymąsi paradigmos problemą, rezultatai, pateikiant šios problemos kilties priežastis ir galimas sprendimo galimybes ekpertų požiūriu.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>