Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai – kokybiško ugdymo garantas?
UGDYMO KOKYBĖ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE
Lilija Duoblienė
Tatjana Bulajeva
Publikuota 2008-12-23
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.21.7495
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymo turinio kaita
bendrosios programos
išsilavinimo standartai
ugdymo kokybė
mokytojų požiūris

Kaip cituoti

Duoblienė L. ir Bulajeva T. (2008) „Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai – kokybiško ugdymo garantas?“, Acta Paedagogica Vilnensia, 210, p. 59-74. doi: 10.15388/ActPaed.2008.21.7495.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 25

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 25 


Straipsnyje, remiantis Švietimo ir mokslo ministerijos užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, analizuojamos bendrosios programos ir išsilavinimo standartų (nuo atsiradimo 1994 metais jie kito keletą kartų) kaitos tendencijos. Remiantis teorinėmis įžvalgomis ir tyrimo duomenimis, straipsnyje mėginama aiškintis, ar naujos bendrųjų programų versijos yra tobulesnės ir garantuoja kokybiškesnį ugdymo procesą.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2 3