Filosofijos mokymas šiuolaikinėje Lietuvos vidurinėje mokykloje
Straipsniai
Lilija Duoblienė
Publikuota 2000-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2000.07.9492
PDF

Reikšminiai žodžiai

Vidurinė mokykla
gimnazija
filosofijos disciplina
filosofijos mokymas.

Kaip cituoti

Duoblienė L. (2000) „Filosofijos mokymas šiuolaikinėje Lietuvos vidurinėje mokykloje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 70, p. 145-153. doi: 10.15388/ActPaed.2000.07.9492.

Santrauka

Lietuvos mokyklose filosofiją pradėta dėstyti palyginti neseniai, kai, atkūrus valstybės nepriklausomybe; buvo reformuota visa švietimo sistema. Todėl suprantama, kad Lietuvai, sovietmečiu praradusiai turėtą filosofijos mokymo tradiciją, jos grąžinimas į mokyklą reikalauja daug pastangų. Nėra informacijos apie tai, kiek mokyklų moko filosofijos, koks jos turinys, kiek moksleivių renkasi filosofiją, kokie mokymosi rezultatai ir kt. Dėl tokio informacijos vakuumo sunkesnis filosofijos koncepcijos kūrėjų darbas. Todėl šių metų pavasarį buvo pradėtas filosofijos mokymo Lietuvoje tyrimas. Straipsnyje pateikiama dalis duomenų svarbiausiais klausimais: disciplinos reglamentavimas, turinys, vadovėliai, mokytojų kvalifikacija, moksleivių domėjimasis filosofija, motyvacija ir pažangumas. Taip pat bus lyginami gimnazijų ir vidurinių mokyklų filosofijos mokymo duomenys.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>