mokytojų ugdymas technologijų studentai savarankiškumas veikla
Kaip cituoti
Dačiulytė, R. (2004) “Būsimųjų technologijų mokytojų savarankiškumo raiškos pažintinėje veikloje ypatumai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 12, pp. 69–80. doi:10.15388/ActPaed.2004.12.9617.
Būsimųjų technologijų mokytojų savarankiškumo raiškos pažintinėje veikloje ypatumai
Santrauka
Straipsnyje atskleidžiamas studentų, būsimųjų technologijų mokytojų, savarankiškumo raiškos pažintinėje veikloje turinys. Remiantis konkrečiais tyrimo duomenimis analizuojami būsimųjų technologijų mokytojų pažintinio savarankiškumo raiškos veikloje ypatumai ir aptariami savarankiškoje pažintinėje veikloje patiriami emociniai išgyvenimai.