Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Audronė Bitinienė
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9700
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo mokslas
edukologinis tyrimas
B. Bitinas
Kaip cituoti
Bitinienė, A. (2006) “B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 17, pp. 197–199.
doi:10.15388/ActPaed.2006.17.9700
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
/
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
T 17 (2006)
B. Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“ stiliaus ypatumai
Santrauka
Profesoriaus Bronislovo Bitino knygos „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas” recenzija.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Simona Kontrimienė,
STUDENTŲ ADAPTYVAUS IR NEADAPTYVAUS PERFEKCIONIZMO IR PATIRTO AUKLĖJIMO STILIŲ RYŠYS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Elvyda Martišauskienė,
Mokytojų požiūris į gebėjimus kaip profesijos kompetencijų dėmenį
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Asta Kiaunytė, Dalia Puidokienė,
Dialogas kaip ugdomasis susitikimas socialinio darbo kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 27 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Snieguolė Vaičekauskienė,
JAUNESNIŲJŲ PAAUGLIŲ POŽIŪRIS Į DOROVINES VERTYBES
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 34 (2015): Acta Paedagogica Vilnensia
Jogaila Vaitekaitis,
STEM ugdymas: nuo Sputniko iki mergaičių skaučių
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 43 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Lijana Gvaldaitė,
Socialinio tinklo intervencija kaip socialinės paramos modelis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 12 (2004): Acta Paedagogica Vilnensia
Gediminas Merkys, Daiva Bubelienė,
PROFESINIO PERDEGIMO ĮVEIKA IR HOBIS: MOKYTOJŲ APKLAUSOS DUOMENYS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 31 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Leonas Jovaiša,
Pasaulietinio ugdymo tikslai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 1 (1991): Acta Paedagogica Vilnensia
Jonas Ruškus, Dainius Žvirdauskas,
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paskirčių hierarchija Lietuvoje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 24 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
Harald Wagner,
Prasmė – prasmės ieška – gyvenimo prasmė
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
<<
<
2
3
4
5
6
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites