Aukštojo mokslo plėtra ir akademinė didaktika
Straipsniai
Rimantas Želvys
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9765
PDF

Reikšminiai žodžiai

aukštasis mokslas
švietimo kaita
akademinė didaktika
akademinis darbas

Kaip cituoti

Želvys R. (2005) „Aukštojo mokslo plėtra ir akademinė didaktika“, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, p. 169-178. doi: 10.15388/ActPaed.2005.14.9765.

Santrauka

Straipsnyje aptariama aukštojo mokslo plėtra ir jos įtaka akademinės didaktikos raidai. Pateikiami argumentai, rodantys, kad Lietuvos aukštojo mokslo sistemoje įvyko reikšmingų struktūrinių ir funkcinių pokyčių, kurie neišvengiamai turėjo įtakos dėstytojų veiklos pobūdžiui, ir akademinei didaktikai. Tačiau, nepaisant įvykusių esminių pokyčių, dėl įvairių straipsnyje nurodomų priežasčių daliai visuomenės susiformavo menkai pasikeitusio aukštojo mokslo įvaizdis. Be subjektyvių tokį įvaizdį nulėmusių veiksnių, egzistuoja ir objektyvūs veiksniai, galintys turėti ilgalaikių negatyvių padarinių tolesnei Lietuvos aukštojo mokslo sistemos raidai.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>