Vyresniųjų paauglių moralinių vertybių intemalizacija įvairaus profilio mokyklose
Straipsniai
  • Elvyda Martišauskienė
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2002-12-20
PDF

Reikšminiai žodžiai

values
intemalization
type of school
evaluation
estimation dvasinis tapsmas
vertybės
internalizacija
mokyklos profilis

Kaip cituoti

Martišauskienė, E. (tran.) (2002) “Vyresniųjų paauglių moralinių vertybių intemalizacija įvairaus profilio mokyklose”, Acta Paedagogica Vilnensia, 9, pp. 151–161. doi:10.15388/ActPaed.2002.09.9550.

Santrauka

Straipsnyje aptariamos įvairaus profilio mokyklų paauglių moralinių vertybių internalizacijos tendencijos. Atskleidžiami šių paauglių santykio su savimi, mikro- ir makroap!inka ypatumai, požiūris į terminalines ir instrumentines vertybes, taip pat doriniai jausmai bei jų kilimo šaltiniai ir savo elgesio vertinimai. Apibendrinami tyrimo rezultatai.
PDF

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2 3 4 > >>