Dvasingumas: ištakos ir metodologinės ugdymo prieigos
DVASINIO UGDYMO OPTIMIZAVIMO PRIELAIDOS
Elvyda Martišauskienė
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.20.7521
PDF

Reikšminiai žodžiai

dvasinė dimensija
dvasingumas
dvasinis ugdymas
dvasinės vertybės
transcendencija

Kaip cituoti

Martišauskienė E. (2008) „Dvasingumas: ištakos ir metodologinės ugdymo prieigos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 20, p. 115-125. doi: 10.15388/ActPaed.2008.20.7521.

Santrauka

Profesorė socialinių mokslų (edukologija)
habilituota daktarė
Vilniaus pedagoginio universiteto Edukologijos katedra
Studentų g. 39, LTLT-08106 Vilnius
Tel. (8 5) 279 00 42
El. paštas: edukologija @vpu.lt

Straipsnyje analizuojamas dvasingumo ugdymas, kaip dabarties visuotinė problema, kurios sprendimą sunkina žmogaus būties samprata, nes dvasinė dimensija, aptinkama fenomenologiniais tyrimais, dažnai lieka tik nuojautos lygmens. Todėl filosofinės, teologinės, psichologinės, pedagoginės literatūros kontekste aptariamos dvasingumo ištakos, gilinamasi į dvasinių vertybių turinį, ieškoma metodologinių dvasingumo ugdymo prieigų.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>