Vertybių intemalizacijos pokyčiai vyresniame mokykliniame amžiuje
Straipsniai
Vanda Aramavičiūtė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9551
PDF

Reikšminiai žodžiai

Dorinis ugdymas
vertybės
internalizacija
vyresnysis mokyklinis amžius.

Kaip cituoti

Aramavičiūtė V. (2016) „Vertybių intemalizacijos pokyčiai vyresniame mokykliniame amžiuje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 162-172. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9551.

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiami aukštesniųjų klasių mokinių vertybių internalizacijos pokyčiai, įvykę per pastaruosius trejus ketverius metus. Gretinama 1998 metų ir 2001 metų X-XI klasių moksleivių žinomų dvasinių vertybių diapazonas, jų esmės bei prasmės įžvalgos, požiūrių į vertybes palankumas, taip pat emocinių išgyvenimų kryptingumas, parodantis moksleivių sąlytį su tam tikrų rūšių vertybėmis.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.