Santrauka
Šiame mokslinių straipsnių rinkinyje analizuojama dabarties jaunimo ugdymo sąlygų pletotė, konkrečios auklejimo ir lavinimo problemos. Pateikdami penktqji pedagoginiч straipsniч rinkini viliames, kad jis bus pravartus udgymo veikejams.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
-
Romanas Vasiliauskas,
Vertybių ugdymo teoriniai ir praktiniai aspektai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 14 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Juozapas Labokas,
Katalikiškojo ugdymo sampratų lyginamoji analizė: jėzuitiškoji ir kunigo Luigi Giussani koncepcijos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Jogaila Vaitekaitis,
Ugdymo turinio kaita Lietuvoje: globalizacijos padariniai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 37 (2016): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vanda Kavaliauskienė,
Refleksijos kultūra – socialinio darbuotojo profesinės veiklos raiškos aspektas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 25 (2010): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Rūta Bružienė,
Universitetų jungimas Lietuvoje: žiniasklaidos diskursai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Maria Tilk,
„DOMOSTROI“ KAIP UGDOMASIS NARATYVAS VIDURAMŽIŲ IR MODERNIOSIOS RUSIJOS PEDAGOGINĖJE PARADIGMOJE
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Natalija Mažeikienė,
Agnė Dorelaitienė,
Darbo rinkos segregacija pagal lytį ar lyčių vaidmenų detradicionalizacija?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 29 (2012): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Birutė Pociūtė,
Antanas Kairys,
Ieva Urbanavičiūtė,
Audronė Liniauskaitė,
VYRESNIŲJŲ KLASIŲ MOKINIŲ PROFESINIS TAPATUMAS IR KARJEROS ADAPTYVUMAS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Vilija Targamadzė,
L. Jovaišas „Enciklopedinio edukologijos žodyno” aptartis
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 18 (2007): Acta Paedagogica Vilnensia
-
Lilija Duoblienė,
Tatjana Bulajeva,
Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai – kokybiško ugdymo garantas?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 21 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia