Mokinių savivalda ir „aktyviosios mokyklos” patirtis
Straipsniai
Stasė Valatkienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9511
PDF

Reikšminiai žodžiai

Pedagogikos istorija
mokinių self-government
„aktyvioji mokykla” J. Dewey
A. Ferriere.

Kaip cituoti

Valatkienė S. (2016) „Mokinių savivalda ir „aktyviosios mokyklos” patirtis“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 51-57. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9511.

Santrauka

Šiame straipsnyje kalbama apie savivaldos teoriją ir praktiką „aktyvioje mokykloje" XIXa. pabaigoje-XX a. pradžioje. lyginamuoju aspektu analizuojama atskirų mokyklinių sistemų savivaldos praktika, pateikiami teoriniai pagrindai, kuriuose savivalda nagrinėjama įvairiais aspektais: psichologiniu, pedagoginiu, istoriniu. Analizuojamos šiuolaikinės mokyklinės savivaldos ištakos.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>